Fitness

 - Deelnemen aan de groepslessenkan enkel op inschrijving via ons reservatiesysteem TRAININ
   Wie nog geen account heeft aangemaakt, gelieve hieronder u te registreren via de groene knop.

- Traditioneel is er ook de PROMO-actie met extra beurten voor de 20 en 80 beurtenkaarten.
   Tot en met 6/9/2020 loopt deze PROMO-actie en 
   krijg je bij aankoop van deze beurtenkaarten :
                  4 extra beurten voor de 20-BK 
                  10 extra beurten voor de 80-BK    

- De losse beurt is duurder geworden naar € 10,00 ! 
   Nieuw is de 5-beurtkaart aan € 8,00 per beurt. We raden dan ook aan om een beurtenkaart aan te kopen.
   Hoe meer beurten men neemt, hoe goedkoper je kan sporten.
               
- Programma :
        maandag 20:00 - 21:10 : AEROBIC 
        dinsdag 20:30 - 21:30 : TRAMPOLINE
        woensdag 19:00 - 20:00 : TRAMPOLINE  
        woensdag 20:00 - 21:00 : FIGUURTRANING 

        donderdag 19:00 - 20:00 : CARDIO FIT 
        donderdag 20:00 - 21:00 : ZUMBA 

- Heel het Covid-gebeuren heeft ons doen schakelen naar een reservatieprogramma voor onze fitness-lessen. 
- Om deel te nemen aan de lessen moet men zich eerst registreren bij Trainin.
- Via de app Trainin kan je heel eenvoudig uw plaats reserveren, alsook uw beurten opladen en uw workouts opvolgen. 
- De snelste manier om te kunnen deelnemen is via de app een losse beurt of beurtenkaart aan te kopen.
- De betaling wordt uitgevoerd via bancontact.

Omruilen oude beurten !
- Oude beurten kunnen omgeruild worden op je nieuwe account. Breng je bonnen binnen op de club.
- Bij afwezigheid, stop ze in een gesloten omslag (aanwezig op de club) met je naam en aantal beurten erop. Wij zetten daarna je beurten op je account.  

Tarieven 

Losse beurt

€ 10 ,00


Voor degene die af en toe eens komt mee dansen of voor nieuwe sporters die nog niet vertrouwd zijn met de club.

5 Beurtenkaart

€ 40 ,00


Deze formule biedt een korting
van € 2,00 per keer.
Geschikt voor de starter

10 Beurtenkaart

€ 70 ,00


Een vaak genomen formule waar de regelmatige fitnesser kan gebruik van maken.
Men spaart € 3,00 ten opzichte van een losse beurt.
De beurten zijn toegankelijk voor alle lessen die Wimbledon Fitness aanbiedt.

20 Beurtenkaart

€ 120 ,00


Voor de vaste deelneemster aan de groepslessen. 
Voor € 6,00 per sessie kan men deelnemen aan alle lessen.

80 Beurtenkaart

€ 400 ,00


Voor iemand die meerdere keren per week komt les volgen.
Er is een voordeel van € 5,00 op een losse beurt.

Aerobic

AEROBIC

Voor wie zijn/haar conditie op pijl wenst te houden op swingende en hedendaagse muziek is AEROBIC-dance een must !
Het eerste deel bestaat uit een warming-up, gevolgd door een aerobic combinatie die wordt opgebouwd en die door iedereen kan worden uitgevoerd. Het laatste deel is een cooling-down, gevolgd door een intensieve training van de buikspieren.
Na een uurtje aerobic voel je je aangenaam ontspannen.

Figuurtraining

Dit is een mix van conditietraining en spierversteviging. In het eerste deel werken we aan onze uithouding met eenvoudige aerobics-combinaties, het tweede deel omvat spierverstevigende oefeningen voor billen, benen en buik.

Zumba

Zumba betekent letterlijk bewegen en plezier maken op wereld -en latinmuziek. Het kent geen moeilijke choreografie en is dus geschikt voor iedereen. Bijkomend voordeel is dat Zumba kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies door een maximale calorieverbruik en is de ideale vetverbrander !!! De opzwepende muziek en de leuke bewegingen zorgen ervoor dat niet eens doorhebt dat je bezig bent met een geweldige work-out !!!

Trampoline Jump for Joy

Trampolinespringen is dé nieuwe trend in de fitnesswereld! Door het ritmische op-en-neer bewegen wordt je hele lichaam aan het werk gezet en komen alle spieren aan bod. Met als extra bonus dat de bloedsomloop en het immuunsysteem verbeteren, het hart versterkt wordt en de concentratie groter. De lessen gaan door op trampolines van Flexbounce.

Enkel op reservatie !

CARDIO FIT

Deze les bestaat grotendeels uit reeksen HIIT oefeningen Dit is High Intensity Interval Training.
Het betekent dat je je training opdeelt in gedeeltes (intervallen), en vervolgens afwisselend intensief traint en dan weer even uitrust. Deze manier van trainen zorgt ervoor dat je lichaam telkens opnieuw een inspanning moet leveren. De rusten zijn kort, je kunt wel even op adem komen, maar dit duurt niet lang genoeg om helemaal uit te rusten.

Tab heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque quis quam in risus pulvinar ultrices eget non sem. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae proin accumsan odio.