Clubnieuws

Geen indooractiviteiten (-13 jarigen) vanaf 22 januari 2021

De stad Sint-Truiden en de provincie hebben een omzendbrief verstuurd n.a.v. de uitbraak van het Covid-virus in Sint-Truiden. Hierdoor worden alle indooractiviteiten afgelast tot en vroegste 12/2/2021

Einde outdoor-tennis
start Wimbledon Padel

Door het vriesweer en regen van voorbije periode, zijn de outdoorbanen niet meer bespeelbaar.
Weldra zal kunnen omgeschakeld worden naar Padel als alternatief.

Inschrijving tennisseizoen 2021 is geopend !

Het is vanaf nu mogelijk om opnieuw in te schrijven voor nieuwe outdoorseizoen 2021 en de interclub. Tot en met 31 januari 2021 is er een voordeeltarief geldig op het outdoorabonnement.
Degenen die willen deelnemen aan de interclub moeten hun deelname doorgeven voor 15 januari 2021

Wintertrainingen + 13 jarigen ?

Tot onze grote spijt moeten we de beslissingen van de overheid ondergaan voor onze + 13 jarige jongeren. Zo'n 150 spelers mogen zich voorlopig niet ontspannen met tennis. Hoe lang ze deze vergeten leeftijdsgroep nog gaan weren, weten we niet.
Zelf hopen we zo snel mogelijk opnieuw van start te mogen gaan.

Indoor sporten &
Wimbledon Eetcafé blijven voorlopig gesloten

De overheid is vastberaden bij hun standpunt gebleven om de sportclubs dicht te houden. Hierdoor zullen we waarschijnlijk enkel jeugd -13 jaar mogen ontvangen om aan sport te doen.

Padel @ Wimbledon

Weldra starten ze met de opbouw van de padelbanen. Rond 10 december 2020 wordt het transport vanuit Spanje verwacht en zal er rond de Kerstperiode deze nieuwe sport beoefend kunnen worden.