2017-2018
Programma 2017 - 2018
Maandag
20:00 - 21:00 uur AEROBIC
21:00 - 22:00 uur TRAMPOLINE Jump for Joy
Dinsdag
19:30 - 20:30 uur TRAMPOLINE Jump for Joy
20:30 - 21:30 uur PILATES
Woensdag
20:00 - 21:00 uur FIGUURTRAINING
21:00 - 22:00 uur TRAMPOLINE Jump for Joy
Donderdag
20:00 - 21:00 uur
Vrijdag
Programma D-Motion dansschool
Trampoline Jump for Joy is steeds op reservatie !

BESTELLING BEURTENKAARTEN



TARIEVEN
per beurt :
€ 8,00
10 beurten :
€ 70,00
20 beurten :
€ 120,00
80 beurten :
€ 400,00
AEROBIC
voor wie zijn/haar conditie op pijl wenst te houden op swingende en hedendaagse muziek is AEROBIC-dance een must !
Het eerste deel bestaat uit een warming-up, gevolgd door een aerobic combinatie die wordt opgebouwd en die door iedereen kan worden uitgevoerd. Het laatste deel is een cooling-down, gevolgd door een intensieve training van de buikspieren.
Na een uurtje aerobic voel je je aangenaam ontspannen.
TRAMPOLINE jump for joy
Trampolinespringen is dé nieuwe trend in de fitnesswereld! Door het ritmische op-en-neer bewegen wordt je hele lichaam aan het werk gezet en komen alle spieren aan bod. Met als extra bonus dat de bloedsomloop en het immuunsysteem verbeteren, het hart versterkt wordt en de concentratie groter. De lessen gaan door op trampolines van Flexbounce.
Enkel op reservatie !
FIGUURTRAINING
Dit is een mix van conditietraining en spierversteviging. In het eerste deel werken we aan onze uithouding met eenvoudige aerobics-combinaties, het tweede deel omvat spierverstevigende oefeningen voor billen, benen en buik.
Voor iedereen geschikt !
Zumba betekent letterlijk bewegen en plezier maken op wereld -en latinmuziek. Het kent geen moeilijke choreografie en is dus geschikt voor iedereen. Bijkomend voordeel is dat Zumba kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies door een maximale calorieverbruik en is de ideale vetverbrander !!! De opzwepende muziek en de leuke bewegingen zorgen ervoor dat niet eens doorhebt dat je bezig bent met een geweldige work-out !!!
PILATES
Een manier van bewegen en trainen. De lessen bestaan uit een reeks oefeningen, meestal uitgevoerd op een mat en is voor iedereen toegankelijk. De oefeningen combineren fysieke gezondheid, controle van de ademhaling, mentale focus om kracht en flexibiliteit te verbeteren. Voordelen :
kracht - verlengen van spieren - rustgevend - helpt rugklachten te voorkomen en genezen - verbeterde slaapkwaliteit.